Alla inlägg den 19 augusti 2017

Av Marcela "Marre" - 19 augusti 2017 12:53

Ja, kan ju berätta lite smått vad som har hänt de senaste månaderna och dagarna, det händer ju en hel del bra grejer nu för tiden.

Hur som helst så har jag flyttat och fått en lägenhet, trivs bra, flyttat dock enbart till andra sidan av stan men bodde tidigare som inneboende känns skönt att ha fått sitt egna nu i stället jag har tidigare bott på den plats jag bor på nu fast med familj och aldrig ensam så, blir som ny-gammalt för mig, känner mig bekväm där borta iallafall.

Nu för tiden jobbar jag också har dessutom fått nya arbetstider att jobba sig in på trivs med jobbet och kompisarna där.

Mitt emellan allt detta hann jag med att fylla år i sommar och hunnit bli ett år äldre. Det går framåt för mig och det är bara roligt tycker jag som andra.

Pojkvännen och jag har kvar varandra men vi bor tillfälligt som särbo vi har planer på att bo ihop i framtiden det vill i iallafall vi båda. Det går framåt i mitt liv iallafall och jag mår bra, tar mig igenom dagarna också snart är det dags för min första semester resa på länge med flyg, är lite spänd inte flugit på länge sen jag var tonåring jag tror dock det kommer gå bra.

Av Marcela "Marre" - 19 augusti 2017 12:42

Hej.
Välkommen till min nya blogg här på bloggplatsen jag har lite svårt att bestämma mig för just vilken webbplats jag skall blogga på. Återkommer till de flesta sidor sådär emellanåt men, följ mig gärna här så länge, kan hända att jag åter byter webbplats. Får se vilken jag känner mig mest bekväm med. Men, Välkomna att läsa här.

Presentation

Marre, 27 år, från Borås.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards